Az állomást a vonalon a bikás park követi. Fontos állomásához érkezett buda legnagyobb campuszfejlesztése. Az állomás peronszintje alig több mint 13 méteres mélységben van, ahonnan négy. A kelenföld vasútállomás (az eredeti tervekben: A záév munkájával készül el az intézmény csörsz utcai tömbjénél az 1500 fős multicsarnok 200 férőhelyes mélygarázzsal.
A kelenföld vasútállomás (az eredeti tervekben: A záév munkájával készül el az intézmény csörsz utcai tömbjénél az 1500 fős multicsarnok 200 férőhelyes mélygarázzsal. Fontos állomásához érkezett buda legnagyobb campuszfejlesztése. Az állomást a vonalon a bikás park követi. Innen tervezik folytatni a vonalat madárhegy és gazdagrét felé (harmadik szakasz). Az állomás peronszintje alig több mint 13 méteres mélységben van, ahonnan négy. Törni kell az utat, szakemberekre van szüksége a A végállomástól nem messze található a metróvonal járműtelepe.
A kelenföld vasútállomás (az eredeti tervekben:
A záév munkájával készül el az intézmény csörsz utcai tömbjénél az 1500 fős multicsarnok 200 férőhelyes mélygarázzsal. Fontos állomásához érkezett buda legnagyobb campuszfejlesztése. A végállomástól nem messze található a metróvonal járműtelepe. Innen tervezik folytatni a vonalat madárhegy és gazdagrét felé (harmadik szakasz). Az állomást a vonalon a bikás park követi. Az állomás peronszintje alig több mint 13 méteres mélységben van, ahonnan négy. Törni kell az utat, szakemberekre van szüksége a A kelenföld vasútállomás (az eredeti tervekben:
Törni kell az utat, szakemberekre van szüksége a Fontos állomásához érkezett buda legnagyobb campuszfejlesztése. A záév munkájával készül el az intézmény csörsz utcai tömbjénél az 1500 fős multicsarnok 200 férőhelyes mélygarázzsal. A végállomástól nem messze található a metróvonal járműtelepe. Az állomást a vonalon a bikás park követi.
Törni kell az utat, szakemberekre van szüksége a A záév munkájával készül el az intézmény csörsz utcai tömbjénél az 1500 fős multicsarnok 200 férőhelyes mélygarázzsal. Az állomás peronszintje alig több mint 13 méteres mélységben van, ahonnan négy. A kelenföld vasútállomás (az eredeti tervekben: Fontos állomásához érkezett buda legnagyobb campuszfejlesztése. A végállomástól nem messze található a metróvonal járműtelepe. Innen tervezik folytatni a vonalat madárhegy és gazdagrét felé (harmadik szakasz). Az állomást a vonalon a bikás park követi.
Az állomást a vonalon a bikás park követi.
A kelenföld vasútállomás (az eredeti tervekben: Az állomást a vonalon a bikás park követi. A végállomástól nem messze található a metróvonal járműtelepe. Az állomás peronszintje alig több mint 13 méteres mélységben van, ahonnan négy. Innen tervezik folytatni a vonalat madárhegy és gazdagrét felé (harmadik szakasz). A záév munkájával készül el az intézmény csörsz utcai tömbjénél az 1500 fős multicsarnok 200 férőhelyes mélygarázzsal. Törni kell az utat, szakemberekre van szüksége a Fontos állomásához érkezett buda legnagyobb campuszfejlesztése.
Innen tervezik folytatni a vonalat madárhegy és gazdagrét felé (harmadik szakasz). Az állomás peronszintje alig több mint 13 méteres mélységben van, ahonnan négy. Fontos állomásához érkezett buda legnagyobb campuszfejlesztése. Törni kell az utat, szakemberekre van szüksége a A záév munkájával készül el az intézmény csörsz utcai tömbjénél az 1500 fős multicsarnok 200 férőhelyes mélygarázzsal.
Az állomást a vonalon a bikás park követi. Innen tervezik folytatni a vonalat madárhegy és gazdagrét felé (harmadik szakasz). Törni kell az utat, szakemberekre van szüksége a Fontos állomásához érkezett buda legnagyobb campuszfejlesztése. A záév munkájával készül el az intézmény csörsz utcai tömbjénél az 1500 fős multicsarnok 200 férőhelyes mélygarázzsal. Az állomás peronszintje alig több mint 13 méteres mélységben van, ahonnan négy. A kelenföld vasútállomás (az eredeti tervekben: A végállomástól nem messze található a metróvonal járműtelepe.
Innen tervezik folytatni a vonalat madárhegy és gazdagrét felé (harmadik szakasz).
Az állomást a vonalon a bikás park követi. Fontos állomásához érkezett buda legnagyobb campuszfejlesztése. Törni kell az utat, szakemberekre van szüksége a Innen tervezik folytatni a vonalat madárhegy és gazdagrét felé (harmadik szakasz). Az állomás peronszintje alig több mint 13 méteres mélységben van, ahonnan négy. A végállomástól nem messze található a metróvonal járműtelepe. A kelenföld vasútállomás (az eredeti tervekben: A záév munkájával készül el az intézmény csörsz utcai tömbjénél az 1500 fős multicsarnok 200 férőhelyes mélygarázzsal.
M2-Es Metró : Hoopps - Tiéd a Világ! - Deák Ferenc tér / Innen tervezik folytatni a vonalat madárhegy és gazdagrét felé (harmadik szakasz).. Az állomás peronszintje alig több mint 13 méteres mélységben van, ahonnan négy. Törni kell az utat, szakemberekre van szüksége a Fontos állomásához érkezett buda legnagyobb campuszfejlesztése. A végállomástól nem messze található a metróvonal járműtelepe. Innen tervezik folytatni a vonalat madárhegy és gazdagrét felé (harmadik szakasz).
Az állomást a vonalon a bikás park követi m2 metró. Az állomás peronszintje alig több mint 13 méteres mélységben van, ahonnan négy.